Links toevoegen blogroll door geregistreerde gebruikers

  • Goedenmorgen,

    Ik heb een verse wordpress install voor een groepsblog dat we aan het opzetten zijn en technisch werkt alles goed.

    Onderdeel van de site is een blogroll (koppelingen in NL-versie) in de sidebar naar verschillende relevante sites dmv de plugin Collapsing Links. Echter, behalve ik als beheerder en één redacteur staat iedereen geregistreerd als schrijver. Deze kunnen echter niet vanuit de wp-admin links toevoegen aan de blogroll.

    Weet iemand hoe ik die in WordPress kan aanpassen??

    Groet, Coen

  • Je hebt geen blog adres gespecificeerd of geen reden opgegeven om deze post te maken toen je dit topic aanmaakte

    This support forum is for blogs hosted at WordPress.com. If your question is about a self-hosted WordPress blog then you’ll find help at the WordPress.org forums.

    If you don’t understand the difference between WordPress.com and WordPress.org, you may find this information helpful.

    If you forgot to include a link to your blog, you can reply and include it below. It’ll help people to answer your question.

    This is an automated message.

  • Het onderwerp ‘Links toevoegen blogroll door geregistreerde gebruikers’ is gesloten voor nieuwe reacties.