Afbeeldingen koppelen aan berichten

  • Beste lezer,

    Ik zit met een probleempje. Enkele uren ben ik al bezig om een goede oplossing te vinden, maar wellicht zie ik door de bomen het bos niet meer.
    Ik moet een website ontwikkelen waarop veel afbeeldingen komen te staan. Dus de afbeeldingen kunnen geüpload worden via de standaard uploader, dit is geen probleem. Alleen wil ik nu elke afbeelding kunnen koppelen aan een pagina. Ik zal het zo goed mogelijk proberen te omschrijven.

    – Als ik ben ingelogd wil ik tien afbeeldingen kunnen uploaden, dit gaat goed.
    – Nu wil ik per afbeelding (na het uploaden) kunnen aangeven aan welke pagina deze gekoppeld is.

    Als ik vervolgens naar een willekeurige pagina ga moet er een stuk tekst komen (dit gaat goed) en een vlak voor de afbeeldingen die aan die pagina gekoppeld worden. Het gaat namelijk over een winkel die brillen verkoopt en er moet een pagina genaamd (bijv.) “Paul Frank” worden aangemaakt. Op de pagina staat links de tekst en rechts de foto’s die dus gekoppeld zijn.

    Ik hoop dat het duidelijk is en dat iemand met een goede oplossing kan komen.
    Alvast reuze bedankt voor de hulp.

    Met vriendelijke groet,

    Kevin de Groot

  • Het onderwerp ‘Afbeeldingen koppelen aan berichten’ is gesloten voor nieuwe reacties.