Upgrade payment

  • Ik wil een upgrade kopen om enkele template features te kunnen veranderen zoals meer ruimte tussen de regels en een opvallender kleur voor de blogtitel. Ik werk echter niet met creditcard/PayPal. Is het mogelijk om het bedrag over te maken via een betalingsopdracht van mijn bank? Ik heb die dingen ook voor buitenlandse transacties.

  • Ik zie in een ander onderwerp hier op het forum dat je het al opgeeft.
    Je moet gewoon de juiste template kiezen. Als je van CSS niets kent dan heeft het als het ware bijna geen zin om die upgrade te kopen. Je moet er echt veel moeite voor doen. Meestal zelfs stukken code teveel erin steken omdat je de orginele moeilijk kan aanpassen.

    Hoe de transacties te doen? Volgens mij kan je op PayPal zelf via een overschrijving wel dollars zetten. Vraag me niet hoe, maar ga gewoon eens kijken op die website.

  • onedayi,
    Ja, sorry voor de reactie, ik was wat ongeduldig. WP staat hoog aangeschreven en ik moet zeggen, de keuze in standaard templates is beslist luxueus te noemen. Ik ben inmiddels wat verder gekomen. Het probleem van de upgrade betaling is opgelost denk ik, een kennis van mij heeft een PayPal rekening. Al weet ik nog niet of zo’n betaling IP-adres gebonden is, ik neem aan van niet.

    Ik heb nog een paar vragen, ik zal ze apart posten.

  • Het onderwerp ‘Upgrade payment’ is gesloten voor nieuwe reacties.