Kluitje vragen

  • 1. Hoewel hier geschreven staat dat je geen wijzigingen in de (standaard)template aan kunt brengen, heb ik in Code tab een en ander geprobeerd omdat de Editor nogal stug is (ligt dat aan mijn Firefox browser?). Er krijg vaak onvoldoende witregels, na enteren inconsequente regelafstanden, losstaande regels die in de tool tot één regel worden geplakt en dan heel moeilijk van elkaar los te maken zijn. Het toevoegen van SPAN tags in het Code-veld wil wel eens helpen, maar niet altijd.
    Soms haal ik de data helemaal terug om in een doc even door een neutraliserend sopje te slingeren, maar het lijkt wel of de Editor de layout van de eerdere plaatsing onthoudt. Oók als ik van ellende dan maar een nieuw schrijfveld open…
    Soms moet ik overal hele ritsen SPANS neerzetten. Dat kan nooit de bedoeling zijn.

    Het gaat het beste wanneer ik vanuit een worddoc de gewenste layout & font plus puntsgrootte kant & klaar overzet, met inbegrip van het aantal Enters. Maar breng ik daar dan wijzigingen in aan, dan gaat het toch weer fout. En soms houdt de tool die wijzigingen naar Plaatsen of Preview niet vast, en moet ik de hele tekst wéér terugkopiëren naar het doc.
    Eh, kortom: hoe krijg ik tekst & img op de pagina zoals IK dat wil?

    2. Er staat verschrikkelijk veel gebruikersinfo op WP, ik heb nog niet alles doorgelezen. Dus even tussendoor: hoe roll ik gezellig in de blog op de homepage mee? Ik heb ergens iets aangevinkt, maar volgens mij betrof dat het aanmelden voor zoekmachines.

    3. Ik zie nu dat mijn aviater onscherp is. Ik begrijp het formaat & afsnijd systeem dan ook niet zo goed. Waar kan ik een duidelijker uitleg vinden?

    4. En hoe schakel ik die Preview Snap uit? Ik heb geen idee wat ik met dat ding moet doen en vind ‘m alleen maar irritant…

  • Excuus; de Preview Snap optie gevonden…

  • 1. misschien moet je ons even uitleggen hoe jij je img precies wilt laten tonen. En evt een script toevoegen.

    2.je roll je blog en een homepage?¿ Sorry hier snap ik niks van.

    3. Je teddybeer is bij mij goed te zien ^^

    4. Ben blij dat je ook de FAQ leest ;)

  • Het onderwerp ‘Kluitje vragen’ is gesloten voor nieuwe reacties.