Gastenboek

  • Ik wil graag een gastenboek in mijn wordpress maken. Maar ik zou echt niet weten hoe. IK dacht bij schrijven – pagina schrijven, maar dan krijg je alle comments onder elkaar, en komt de nieuwste comment onderaan te staan. IK wil juist de nieuwste comment bovenaan hebben staan, zodat er een gastenboek ontstaat. Dus is het mogelijk de comments om te draaien, zodat de nieuwste comment bovenaan staat, of is er een mogelijk om op 1 of andere manier een gastenboek ergens te plaatsen?!

  • Eerst dien je bij een website die (gratis) gastenboeken aanbiedt een gastenboek aan te maken. Als je deze link aanklikt, zul je daar ongetwijfeld je keuze vinden. Vervolgens dien je de code die men je daar aanbiedt in een tekstwidget te plaatsen en die naar de zijbalk van je blog te slepen.
    Ik werk persoonlijk met guestbook4you en ben daar tevreden over. Je kunt op mijn blog het gastenboek bekijken als je daar in de zijbalk onder Verras me nu de link ‘gastenboek’ aanklikt.
    mvg

  • Ik heb nu bij links onze gastenboek al staan. Dus dat is ongeveer hetzelfde principe. Voorheen was het altijd druk op ons gastenboek, maar dit is nu stukke minder geworden. Omdat onze site inmiddels bekeken wordt door gemiddeld 1000 bezoekers per dag, wou ik meteen op onze site dmv. een bovenstaande tabblad het gastenboek krijgen..

    Is dat ook mogelijk? Als ik boven een tabblad toevoeg, waar ik nu al Startpagina, Downloads en Rapidshare heb, daar Gastenboek neer te zetten, en wanneer ze op die knop gastenboek drukken, hij meteen doorlinkt naar het gastenboek dat nu al bestaat..
    alvast bedankt

  • Ik vrees dat dit onmogelijk is. Volgens mij kan men de titel van een pagina, die dus tevens de tab bovenaan je blog is, niet linken. Op de pagina zelf kan men wel een link naar het gastenboek aanbrengen, maar dat zal denkelijk niet de bedoeling zijn.

  • Ik wou ongeveer het zelfde principe als jij Cvrndt. Dit is ook mij echter niet gelukt. Ik heb wel gewoon een pagina gemaakt voor mijn gasten boek. Alleen deze wordt nauwelijks gebruikt.
    De reden die ik kreeg waarom ze niet de comment en een andere volgorde konden doen, omdat ze dat dan bij elke pagina en post en bij elke gebruiker dit dan zal gebeuren. Ok een beetje larie koek als je het mij vraagt.

    Heel misschien is het ook mogelijk dat je een html gasten boek weet te verkrijgen die in de pagina past. Of nog beter gezegt een comment html die in de pagina past. Zodat je dan de pagina comments uit doet en de html comment op deze pagina gebruikt.

    Als je zoiets lukt kan je mij dan even inlichten, want dat zou natuurlijk een pracht woorden.

  • Het onderwerp ‘Gastenboek’ is gesloten voor nieuwe reacties.