plugin-icon

استخراج محصولات و دسته بندی های ووکامرس برای مظنه – رسمی

این پلاگین جهت دریافت تمامی محصولات و دسته بندی های فروشگاه های وردپرسی که از پلاگین ووکامرس استفاده می کنند، توسعه یافته است.
평가
5
최근 업데이트일
June 8, 2024
버전
1.2.0
활성화된 설치 항목
20
استخراج محصولات و دسته بندی های ووکامرس برای مظنه – رسمی

‫این پلاگین جهت دریافت تمامی محصولات و دسته بندی های فروشگاه های وردپرسی که از پلاگین ووکامرس استفاده می کنند، توسعه یافته است. ‫هدف این پلاگین دسترسی به یک وب سرویس برای دریافت تمامی محصولات و دسته بندی ها و به روز رسانی سریع آنها است.

نیازمندی ها

  • وردپرس نسخه ۵.۲.۰ به بالا
  • ووکامرس نسخه ۴.۰.۰ به بالا
  • ‫تغییر حالت لینک های یکتا به گزینه ای غیر از Plain (این مورد در نسخه های جدید وردپرس به صورت پیشفرض رعایت شده است)

نحوه استفاده

  • ‫با فرض این که فروشگاه ووکامرسی شما فعال است، کافیست مراحل زیر را طی نمایید. نصب این پلاگین هیچ تفاوتی با پلاگین های معمول در وردپرس ندارد و به راحتی می توانید آن را نصب نمایید.
    • انتخاب گزینه آپلود پلاگین و یا جستجو در لیست پلاگین های نمایش داده شده
      • ‫در صورتی که در قسمت جستجو توانستید پلاگین مظنه را با نام “استخراج محصولات و دسته بندی های ووکامرس برای مظنه – رسمی” پیدا کنید، کافیست روی گزینه نصب کلیک کنید تا پلاگین برای شما نصب شود.
      • ‫در صورتی که گزینه آپلود را انتخاب نموده اید، کافیست فایل ارسال شده توسط پشتیبانی مظنه را انتخاب کرده و روی گزینه نصب کلیک نمایید.
    • ‫پس از نصب پلاگین حتما روی گزینه فعال سازی کلیک کنید تا پلاگین فعال شود. سپس کافیست به پشتیبانی مظنه اطلاع دهید تا روند تکمیل آن در سمت مظنه انجام شود.

‫لطفا در هر مرحله از نصب که مشکلی داشتید و یا با خطایی که متعلق به پلاگین مظنه بود، مواجه شدید به پشتیبانی مظنه اطلاع دهید.

خروجی

‫در حال حاضر پلاگین استخراج محصولات و دسته بندی های ووکامرس برای هر محصول / دسته بندی اطلاعات زیر را نمایش می دهد: * شناسه محصول / دسته بندی * نام محصول / دسته بندی * آدرس محصول * لیست آدرس تصاویر * قیمت محصول * قیمت قبلی محصول * توضیح کوتاه * توضیح * ویژگی ها یا مشخصات * نام دسته بندی محصول * وضعیت موجودی

‫این پلاگین جهت اطمینان از اینکه سرویسی که آن را فراخوانی می کند مربوط به سرور مظنه است، توکن دریافتی از آن سرویس را به لینک زیر ارسال می کند و در صورت صحیح بودن آن توکن اطلاعات را ارسال می کند. https://adminapi.mazzaneh.ir/api/gallery/validate_token/

‫لینک مربوط به شرایط استفاده از مظنه https://mazzaneh.ir/terms-of-use/

‫لینک مربوط به حریم شخصی در مظنه https://mazzaneh.ir/privacy-policy/

무료Creator 요금제에서
활성화된 설치 항목
20
테스트된 버전
6.5.5
이 플러그인은 다운로드 가능하며 워드프레스 독립 호스트 설치에 사용할 수 있습니다.