pagina links niet tonen in navigatie menu – hoe?

  • Hallo,

    Kan iemand me helpen bij het volgende? Naast mijn blog op de startpagina wil ik graag statische pagina’s aanmaken waarvan de links niet in het navigatie menu bovenaan worden getoond (maar eventueel wel in de sidebar menu). Iedere nieuwe pagina nu die wordt aangemaakt krijgt automatisch een link in het navigatie menu. Is er een manier dit te omzeilen?

    En als die niet mogelijk is, is er dan een manier om een tweede dynamische pagina te maken, waar berichten daarvoor bestemd verschijnen? Berichten verschijnen nu automatisch op de startpagina.

    alvast dank,
    gv67

  • Je hebt geen blog adres gespecificeerd of geen reden opgegeven om deze post te maken toen je dit topic aanmaakte

    Je website is niet gehost op WordPress.com, maar het is een WordPress.org zelf gehoste WordPress.org site. Wij kunnen alleen ondersteuning geven voor sites gehost op WordPress.com.

    Hier kan je meer lezen over de verschillen tussen WordPress.com en WordPress.org.

    Als je vergeten bent om je website link te plaatsen. Reageer hier dan op en laat ons je website link weten zodat we je verder kunnen helpen.

    Dit is een geautomatiseerd bericht.

  • Het onderwerp ‘pagina links niet tonen in navigatie menu – hoe?’ is gesloten voor nieuwe reacties.